Wyzwanie dla Cheila

Wyzwanie dla Cheila

Zmiany w Cheil Poland. Od stycznia agencja stała się RHQ (regional headquarter) sieci. Będzie teraz mocniej zabiegać o nowych klientów.

Cheil Poland to agencja, która należy do grupy kapitałowej Samsunga, a koreański koncern jest jej głównym klientem. Obecnie w Cheil Poland pracuje ok. 80 osób (większość z nich jest zatrudnionych na umowę o pracę). Agencja zdobyła pokaźną liczbę nagród, ale wciąż mimo zapowiedzi o otwarciu na nowy biznes właściwie nie zdobyła nowych klientów. 

Funkcjonowanie w otoczeniu stałych zleceń dużej firmy technologicznej może rozpieszczać i dawać poczucie stabilności. Cheil postanowił nieco zmienić swoją strategię na bieżący rok. W pierwszych miesiącach br. Michał Wiśniewski, head of social media w Cheil Poland, otrzymał nowe obowiązki. Od teraz Wiśniewski poza nadzorem działu mediów społecznościowych obejmuje również nowo utworzone stanowisko head of business development. W rozwoju agencji wspiera go również management Cheil. 

Strategia 2015

Nowymi klientami Cheila nie mogą być firmy konkurencyjne dla Samsunga, ale agencja chętnie podjęłaby się projektów dla marek FMCG, OTC czy auto/moto, ponieważ są to obszary, w których jej pracownicy…

Czytaj więcej »
  • Branża OOH niezadowolona z ustawy

    Sejm przyjmuje ustawę krajobrazową. Według IGRZ projekt narusza szesnaście artykułów Konstytucji RP, w tym dwanaście zasad konstytucyjnych.

    Czytaj więcej »

  • Nationale-Nederlanden - powrót do korzeni

    Po siedmiu latach towarzystwo ubezpieczeniowe powraca do marki, pod którą startowało ponad dwie dekady temu.

    Czytaj więcej »

  • Instagram - hashtagi z głową

    W gąszczu hashtagów muszą odnaleźć się marki, które chcą prowadzić efektywną komunikację na Instagramie. Jak zacząć czegoś unikać, jak wyróżnić się pośród dziesiątków tysięcy hashtagów i zwrócić uwagę na naszą markę, o tym pisze Szymon Ślipko, strategy director agencji Shake Hands.

    Czytaj więcej »

  • Ambitne plany Grycana

    Marka przewiduje szybki rozwój sieci lodziarni. Chwali się pozycją lidera w segmencie familijnym i dwucyfrowymi wzrostami w eksporcie.

    Czytaj więcej »

  • Jakim rodzajom reklam ufamy?

    Zaufanie do różnorodnych form reklamy jest odmienne w zależności od wieku, co pokazuje najnowszy raport z badania IRCenter.

    Czytaj więcej »

  • TVN kilka chwil przed rewolucją

    Jeśli wierzyć cytowanym w mediach ekspertom, to wszyscy spodziewali się, że TVN zostanie sprzedany właśnie temu podmiotowi, który go kupił, i za tak dobrą cenę, jaką podano. A z pojawienia się w TVN nadawcy Travel Channel najbardziej zadowolona powinna być podróżniczka Martyna Wojciechowska.

    Czytaj więcej »

  • Rekomendacje w świecie online i offline [wywiad]

    - Myślę, że dla konsumentów rekomendacje naszych ambasadorów mają większą wartość niż rekomendacje blogerów, nigdy nie płacimy za opinie, więc są one bardziej wiarygodne - o marketingu rekomendacji mówi Matylda Szymalska, prezes agencji Streetcom.

    Czytaj więcej »

  • Eventy, wycieczki, przetargi

    Prokuratura stawia zarzuty prezesowi zarządu i dyrektorowi zarządzającemu warszawskiej agencji eventowej. Klub Agencji Eventowych rozpoczyna działania na rzecz powstania stosownych norm i wypracowania zapisu standardów etycznych. Czy to przyniesie efekty?

    Czytaj więcej »

  • Wiosenna ofensywa Tarczyńskiego

    Firma Tarczyński SA wystartowała z rozległą kampanią reklamową nowej linii. Proponuje nowe produkty, nowe pozycjonowanie i nową platformę komunikacji dla wędlin z linii Suche.

    Czytaj więcej »

  • Szum wokół radia cyfrowego

    Cyfryzacja radia nadal dzieli branżę. Polskie Radio zwiększa zasięg techniczny w systemie DAB+, ale nadawcy komercyjni wolą inwestować wyłącznie w internet. W przyszłości na rynku mogą nieco zamieszać także dostawcy usług streamingu muzyki.

    Czytaj więcej »