Voda i marketing skojarzeń [wywiad]

Voda i marketing skojarzeń [wywiad]

Michał Niemczycki, prezes zarządu i właściciel firmy Voda Naturalna, opowiada, jak wprowadzić na rynek luksusową wodę i wypromować ją nie tylko w Polsce.

MMP: Dlaczego zdecydował się Pan opakowaniem wody nawiązać do luksusowych wódek? Co Pana przekonało do tego rozwiązania?

Michał Niemczycki: Sam prowadzę zdrowy tryb życia, a jego kluczowym elementem jest woda. Voda Naturalna ma wysoką jakość, którą postanowiliśmy ubrać w opakowanie, świetnie zapadające w pamięć. Inne produkty, które na świecie mocno są kojarzone z wysoką jakością, a jednocześnie Polską, to właśnie wódki premium. Sam pomysł na butelkę powstał podczas mojego wyjazdu do Francji, gdzie w jednej z restauracji w samo południe na każdym stoliku stała taka butelka. Musiałem się uszczypnąć, czy to nie był sen, że o tej godzinie wszyscy piją wódkę. Okazało się, że to był celowy zabieg luksusowej restauracji. Dodatkowo świadomie zastosowaliśmy satynę na butelkach, która sprawia wrażenie, że jej zawartość jest schłodzona do bardzo niskich temperatur. Następnie przeprowadziliśmy niewielkie badanie rynkowe dotyczące tego, jak butelka wpływa na postrzeganie naszej wody. Okazało się, że ponad 90 proc. skojarzeń dotyczyło…

Czytaj więcej »