Słodkie wyzwanie Herbapolu

Słodkie wyzwanie Herbapolu

Firma z Lublina wchodzi w segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Chce zdobyć 30 proc. rynku.

 

Firma Herbapol Lublin, producent herbat ziołowych, syropów i napojów energetycznych, wchodzi w segment produktów dżemowych. Między innymi w taki sposób chce również uczcić swoje 65-lecie. Firma podkreśla, że cieszy się wśród konsumentów dużym zaufaniem głównie ze względu na swój "farmaceutyczny" rodowód.
Herbapol zdecydował się na inwestycję w kategorie, w której obecnie prym wiodą Agros Nova z marką Łowicz i firma Stovit.

Czemu dżemy

Jak zapewnia dyrektor marketingu firmy Herbapol Lublin Tadeusz Czarniecki, kategoria dżemowa jest doskonałą przestrzenią do zaprezentowania produktów naturalnych i lokalnych jednocześnie.  Wyróżnikami produktów na rynku mają być ich wysoka jakość produkcji (ze względu na skojarzenie Herbapolu z produkcją farmaceutyków), a także lokalność rodzimych produktów, z których są wyprodukowane i których wyjątkowość firma mocno podkreśla. W portfolio znajdą się zatem dżemy i konfitury ze śliwek nałęczowskich i truskawek z Lubelszczyzny, a także konfitury ze specjalnej, wymagającej i rzadkiej odmiany maliny Polki. Jak podkreślał prezes…

Czytaj więcej »