Mercedes-Benz szczęśliwy w Polsce

Mercedes-Benz szczęśliwy w Polsce

Sukces projektu "Stacja Mercedes" przekonał koncern do kontynuacji niestandardowych działań komunikacyjnych.

 Projekt "Stacja Mercedes" został w ubiegłorocznej edycji konkursu Golden Arrow uhonorowany najcenniejszą statuetką w kategorii event marketing. Sukces tych działań przekonał kierownictwo polskiego oddziału do kontynuowania tego typu komunikacji, co potwierdza prezes zarządu Mercedes-Benz Polska Niels Kowolik (na zdj.).

 

"MMP": Projekt "Stacja Mercedes", który Pańska firma zainicjowała w Polsce w ub.r., to realizacja dotychczas niestosowana w branży motoryzacyjnej. Czy jesteście zadowoleni z wyników tej akcji i czy będzie ona kontynuowana? 

 

Stacja Mercedes to rzeczywiście niecodzienny projekt marketingowy, zwłaszcza dla naszej branży. Zwracamy się w ten sposób do ludzi, którzy niechętnie przekraczają progi salonów Mercedesa, natomiast chętnie odwiedzają przyjazną Stację Mercedes - otwartą, ażurową, zapraszającą do miłego wnętrza w parku. Są miło zaskoczeni lokalizacją, architekturą, ofertą kulinarną i programem Stacji. Rozmawiałem z wieloma osobami, które w zeszłym roku i tego lata odwiedziły nas na warszawskim Powiślu - mimo że przedtem nigdy nie myśleli o Mercedesie, to teraz weszli w…

Czytaj więcej »