IKEA "po sąsiedzku"

Gigant meblowy ze Szwecji z przytupem rozpoczyna jesień: promuje nowy katalog i prowadzi szereg niestandardowych działań wielokanałowych.

Dla szwedzkiego giganta meblowego IKEA jesień rozpoczyna się intensywnie, a dla odbiorców intrygująco. Nowa odsłona katalogu zachęca do urządzania się "po swojemu", na własnych zasadach, trochę w myśl poprzedniego hasła reklamowego "Ty tu urządzisz". Mieszanie funkcjonalności, architektoniczna elastyczność, a przede wszystkim wygoda i bliskość mają rządzić jesiennymi propozycjami sieci. IKEA na razie wywiązuje się z obietnic intensywnej ekspansji i dodatkowo nie przestaje zaskakiwać.

Katalogowe przedmioty pożądania
Tegoroczny jesienny katalog IKEA liczy 324 strony oraz cztery strony okładek, został wydrukowany w 211 mln egzemplarzy w 32 językach (w wersji cyfrowej - 33). Drukowanych wersji na poszczególne rynki jest 70. W Polsce od 22 sierpnia do 11 września zostanie rozdystrybuowanych 6 mln sztuk katalogu, w tym 5,229 mln egzemplarzy w miastach, w których znajduje się sklep IKEA oraz 537 tys. w sklepach IKEA w Polsce. W tegorocznej wersji najbardziej ekscytującej konsumentów biblii urządzania wnętrz rządzą freestyle i wygoda. Ma…

Czytaj więcej »
  • 5 zalet jawnych kampanii na forach internetowych

    Z badań wynika że Twoi konsumenci przed zakupem usług i produktów poszukają opinii na forach internetowych. Ponad 60% badanych konsumentów dokonuje researchu online przed dokonaniem zakupu produktu lub usługi.

    Czytaj więcej »

  • Rio bez rekordów

    Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

    Czytaj więcej »

  • Wejście smoka

    Czy chińskie marki zdominują rynek komórek? Wiele wskazuje na to, że mogą. Dotychczasowi liderzy powinni czuć się zagrożeni.

    Czytaj więcej »

  • ScreenLovers: IAM największy, Accenture najlepiej oceniany przez agencje

    Blog ScreenLovers zrealizował przegląd finansów oraz badanie firm audytu mediowego wśród przedstawicieli domów mediowych.

    Czytaj więcej »

  • Młodzi idą po luksus

    Zdecydowanie przyszłością sektora dóbr luksusowych są milenialsi, a sektor napędzany jest przez zagraniczne podróże i powszechność dostępu do sieci - to główne wnioski z konferencji Polish Luxury Market Summit.

    Czytaj więcej »

  • E-commerce: i uczniowie, i emeryci

    E-commerce nabiera rozpędu, szacuje się, że do 2020 r. będzie już stanowić 10 proc. obrotów handlu detalicznego. Ważną grupą klientów będą osoby starsze, ale o ich obsługę trzeba będzie szczególnie zadbać.

    Czytaj więcej »

  • Ustawa zniechęci banki do reklam?

    Projektowana ustawa o kredytach hipotecznych nakłada na banki i firmy pożyczkowe dodatkowe obowiązki w zakresie przekazów reklamowych i marketingowych.

    Czytaj więcej »

  • OOH nie przestaje rosnąć

    Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w II kwartale 2016 r. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ ze Starlinkiem.

    Czytaj więcej »

  • Uwaga, kryzys!

    Już prawie rok minął od czasu, gdy branża zaczęła żyć kryzysem, który wybuchł na profilu marki Żytnia. To przykład, że nie warto zatrudniać osób bez doświadczenia. Bo cała sytuacja przyjęta na chłodno mogłaby obrócić cały kryzys o 180 stopni.

    Czytaj więcej »

  • Rok DOOH

    Zaczynając 10 lat temu przygodę z reklamą niestandardową, marzyłem, aby kiedyś dane mi było robić kampanie, które w centrum stawiają media niestandardowe i digital, a klasyczny ATL byłby dla nich tylko dodatkiem - pisze Maciej Wokitajtis, head of DOOH, K2

    Czytaj więcej »