( red. ) 1 października 2008, 16:11

Sylwia Pyśkiewicz prezesem polskiego oddziału Loyalty Partner

Sylwia Pyśkiewicz, do niedawna związana ze strukturami marketingowymi Tesco, została prezesem Loyalty Partner. O planach uruchomienia oddziału tej firmy w...

Sylwia Pyśkiewicz, do niedawna związana ze strukturami marketingowymi Tesco, została prezesem Loyalty Partner. O planach uruchomienia oddziału tej firmy w Polsce informowaliśmy w DS "MMP" z 30 września br. Loyalty Partner jest największym graczem na rynku programów lojalnościowych w Niemczech, oferuje tam program znany pod marką Payback.

Analogiczny projekt ruszy w Polsce i ma zrzeszać największe sieci handlowe z różnych segmentów. Firma oferuje partnerom programu m.in. analizy profilu ich klientów, usługi call center, realizację kampanii reklamowych.

Sylwia Pyśkiewicz do niedawna pracowała w międzynarodowym zespole marketingowym Tesco. Wcześniej była kierownikiem ds. komunikacji zewnętrznej tej sieci, a poprzednio dyrektorem marketingu sieci handlowej Nomi.

Przypomnijmy, że do Polski wchodzi właśnie będąca współwłasnością Tesco sieć Dunnhumby. Firma ta jest autorem programu lojalnościowego Tesco Clubcard, który może wkrótce zadebiutować w Polsce. (JN)

Udostępnij na Facebooku