( red. ) 15 marca 2006, 15:00

Adidas lansuje brand

Adidas Poland rozpoczął wizerunkową kampanię związaną z linią odzieży sygnowaną nazwiskiem projektantki Stelli McCartney. Działania reklamowe prowadzone będą w magazynach...

Adidas Poland rozpoczął wizerunkową kampanię związaną z linią odzieży sygnowaną nazwiskiem projektantki Stelli McCartney.

Działania reklamowe prowadzone będą w magazynach kobiecych. Kreacja przygotowana została w dwóch wersjach, jedna wspiera produkty runningowe Adidasa, druga ma charakter fitness.

- W Polsce kolekcje Adidas by Stella McCartney ze względu na ceny i sposób dystrybucji nie odgrywają dla nas znaczącej roli sprzedażowej. Traktujemy je jednak wizerunkowo i chętnie wykorzystujemy w komunikacji, szczególnie że w naszych standardowych kolekcjach mamy linie nawiązujące stylistycznie do produktów Stelli - mówi Paweł Patkowski, dyrektor marketingu Adidas Poland.

Dodatkowym elementem kampanii jest komunikacja POS oraz nawiązana przez Adidasa współpraca z warszawską szkołą fitness Saturn. Kampania reklamowa potrwa do kwietnia, druga fala planowana jest na jesień.

Adidas wprowadził do Polski kolekcję ubrań sygnowaną nazwiskiem Stelli McCartney po raz pierwszy jesienią ub.r. Wprowadzenie tej linii wiąże się z długofalową strategią Adidasa, aby mocniej zainteresować jego produktami kobiety. Ubrania te są sprzedawane wyłącznie w dwóch własnych sklepach Adidasa w Warszawie i Krakowie.

Strategia docierania do kobiet, przede wszystkim w wieku 25-35 lat, to ubiegłoroczna nowość w komunikacji Adidasa. Kreację reklam Adidasa przygotowuje holenderska agencja 180 Amsterdam, adaptuje je TBWAWarszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Carat Polska.

Marcin Grządka

Udostępnij na Facebooku