( red. ) 8 maja 2003, 16:47

Castrol wspiera reklamą promocję konsumencką olejów samochodowych

Castrol Lubricants, producent m.in. olejów silnikowych Castrol Formula i Castrol GTX, rozpoczął promocję konsumencką pod hasłem "4 koła za 4...

Castrol Lubricants, producent m.in. olejów silnikowych Castrol Formula i Castrol GTX, rozpoczął promocję konsumencką pod hasłem "4 koła za 4 litry", która wspierana jest intensywną kampanią reklamową. Jej kreację przygotowała agencja Gruppa 66/Ogilvy, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska. Akcja promocyjna potrwa do końca czerwca br. - każdy, kto kupi 4-litrowe opakowanie jednego z produktów objętych promocją, może wziąć udział w losowaniu nagród. Wśród nich są: 3 samochody osobowe (do wyboru: BMW 3 Compact, Volvo S40, Volkswagen Passat, Toyota Avensis, Skoda Octavia, Saab 93 lub inne auto o wartości do 100 tys. zł brutto), 10 skuterów Yamaha YQ, 50 skuterów Aerox, 15 wycieczek do Pragi, 20 rowerów górskich Merida, kurtki firmowe Castrol Racing i zestawy kosmetyków samochodowych. Według Marii Łużyńskiej-Sawickiej, PR & motorsport managera firmy, jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie prowadzone przez Castrol na polskim rynku. Kampania reklamowa obejmuje reklamę zewnętrzną (500 tablic reklamowych o wymiarach 3x6 m eksponowanych w maju w 28 miastach), radio (30-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w maju i czerwcu w Radiu Zet, RMF FM, Radiu 94 oraz wybranych stacjach lokalnych), prasę ("Auto Świat", "Tele Tydzień" oraz dodatek telewizyjny "Gazety Wyborczej"), internet (Onet.pl, Gadu-Gadu oraz strony firmowe castrol.pl) oraz materiały informacyjne w punktach sprzedaży (m.in.: hipermarkety Auchan, Carrefour, Geant, Hypernova, Selgros, Tesco, Makro Cash & Carry, stacje benzynowe BP, Aral, Jet, sieci szybkiej wymiany oleju: Feu Vert, Norauto). (MB)

Udostępnij na Facebooku