( red. ) 10 września 2003, 18:51

Sieć sklepów RTV AGD Avans szuka agencji reklamowej

Sieć sklepów ze sprzętem RTV i AGD prowadzi przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojego budżetu reklamowego. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

Sieć sklepów ze sprzętem RTV i AGD prowadzi przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojego budżetu reklamowego. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Wiadomo jedynie, że firma planuje kampanię telewizyjną. Do przetargu zaproszono pięć agencji reklamowych, które rekomendują domy mediowe. Wśród zaproszonych jest agencja Eureka, która dotychczas obsługiwała od strony kreacji sieć Avans. Nazw pozostałych agencji zaproszonych do przetargu nie ujawniono. Przetarg powinien się rozstrzygnąć w ciągu dwóch tygodni. W ubiegłym roku sieć Avans wydała na reklamę w telewizji, radiu i prasie 8,7 mln zł (Expert Monitor). Do sieci należy obecnie około 600 sklepów funkjonujących głównie w miastach do 100 tys. mieszkańców. Konkurencją dla firmy Avans są takie firmy jak Media Markt i RTV Euro AGD. (PR)

Udostępnij na Facebooku